Στο Physio Kifisia είναι πλέον διαθέσιμη μια από τις πιο εξελιγμένες μεθόδους αποκατάστασης για ταχύτερη και ασφαλέστερη θεραπεία στα πιο συνηθισμένα μυοσκελετικά προβλήματα. H υπερσύγχρονη διαμαγνητική αντλία «CTU Mega 20» αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη εξέλιξη στον τομέα της φυσικοθεραπείας και της αποκατάστασης των μυοσκελετικών παθήσεων και κακώσεων. Η διαμαγνητική θεραπεία ή αλλιώς μοριακή διαμαγνητική επιτάχυνση (MDA) είναι μια μη επεμβατική θεραπευτική διαδικασία που χρησιμοποιεί μαγνητικά πεδία υψηλής έντασης (2 Tesla) και χαμηλής συχνότητας (7Hz), τα οποία αλληλοεπιδρούν επιλεκτικά στους βιολογικούς ιστούς.Η εφαρμογή της θεραπείας είναι ανώδυνη και ευχάριστη. Πρόκειται για μια απολύτως ασφαλή και χωρίς παρενέργειες παρέμβαση, η διάρκεια της οποίας διαφοροποιείται ανάλογα με την περιοχή εφαρμογής, ενώ συνδυάζεται πάντα και με άλλες θεραπείες και τεχνικές για βέλτιστα αποτελέσματα.

Το υπερπαλμικό μαγνητικό πεδίο επιτρέπει πολύ γρήγορες, αποτελεσματικές και στοχευμένες βιολογικές επιδράσεις, πετυχαίνοντας υψηλότερες επιδόσεις από τις συμβατικές θεραπείες.

Η χρήση της διαμαγνητικής αντλίας ενδείκνυται σε:

Μυοσκελετικές παθήσεις: οστικά οιδήματα, οιδήματα μαλακών μορίων, οσφυαλγία-ισχιαλγία, αυχενικό σύνδρομο, πόνος στη σπονδυλική στήλη, μυϊκός πόνος (μυοπεριτονιακά σημεία - myofascial trigger points), πόνος στον ώμο (ασβεστοποιός τενοντίτιδα), τενοντίτιδες και τενοντοπάθειες,  επικονδυλίτιδα- παρατροχιλίτιδα (tennis & golfer’s elbow), oστεοαρθρίτιδα,  κατάγματα και σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα.

Αθλητικές κακώσεις: διαστρέμματα, σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας, σύνδρομο επιγονατιδομηριαίου πόνου, τενοντίτιδα του αχιλλείου,  μυϊκές θλάσεις και κατά την αποθεραπεία.

Άλλες παθήσεις: ινομυαλγία, ρευματολικές παθήσεις, λεμφοίδημα και διαβητικό πόδι.

Διαμαγνητική Αντλία